
بیشتر مردم زندگی نمی كنند
بلكه فقط با سرعت می دوند .
آنها سعی می كنند به هدفی دست یابند
كه در افقی دور دست قرار گرفته
و در گرما گرم تلاش خود به حدی هیجان زده
و خسته می شوند كه تمام مناظر زیبای
محیط آرامی كه از آن عبور می كنند
از نظرشان دور می ماند
و بعد وقتی به خود می آیند
كه پیر و فرسوده شده اند
و در آن زمان دیگر رسیدن
یا نرسیدن برای آدم فرقی نمی كند.
#بابا_لنگ دراز
#جودی_ابوت
#جین_وبستر
همه ی ما بارها مفهوم این متن رو شنیدیم و خوندیم
اما بیشترمون مثل یک ماشین یا کامپیوتر از پیش برنامه ریزی شده عمل می کنیم.به نظرم از این به بعد سعی کنیم انقدر ساده از این جملات و متن ها نگذریم و بهشون بیشتر فکر کنیم.
شاید واقعا زندگی هامون به یک تغییر اساسی احتیاج داشته باشه :))
کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110