به نام نهايت اميد ها :)

خرید بک لینک

... همچنان در انتظار ده كامنت !!

ماشالا بازديد خوبه ولى كامنت...

+لطفا به پست قبل مراجعه كنيد بازديدكنندگان گرامى :)

صبحتون بخير و شادى =)

هوا آلوده هست ولى امروز حداقل كوه ها ديده مى شن!

شايد تعطيلي مدارس باعث عقب افتادن بشه و تو خونه هم نشه اونقدرا براى امتحانا آماده شد اما حداقل فرصتيه كه علاوه بر تلاش، جاداره ازش براى فكر كردن به خودمون استفاده كنيم... اينكه با خودمون چندچنديم؟! هدفمون چيه كه تو اين روزاى پرتلاطم، مملو از خبر هاى جنجالى و ناآرومياى مادى و معنوى هنوز قدرت اينو داره كه مارو به جلو هل بده... طورى كه شايد خسته بشيما... شايد يه مدت خييييلى طولانى دست بكشيم از همه چى(كه اى كاش اين جورى نباشه!!) اما آخرش ميدونيم ماييم و هدفمون... شايد يه هدف مشخص نباشه! شايد نتونيم تو يك يا چندجمله خلاصه ش كنيم اما به هر حال هست! هست كه تو اين هواى فاقد اكسيژن، هنوزم تو تك تك سلولامون فرايند تنفس سلولي انجام مى شه :))))

الان شايد بگيد: (چي مى گى توو :|||||||| )

و منم مى گم... همينه كه هست

وقتى مى شه انقدر اميد داشت، يه سوال خيلى منطقى پيش مياد: چرا نداشته باشيم؟؟!!

پس شما هم اين موبايلو بذار كنار و برو به زندگيت برس :)

کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....

ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 3:38

صفحه بندی