به نام خالق لبخندو سلام به همگی :)اوایل که این وبلاگ رو درست کردم دنبال ایجاد یه تغییر خیلی بزرگ بودم.می خواستم همه رو به طریقی وادار کنم شاد باشن و اون هارو به درک شادی حقیقی برسونم...هدف بزرگی هم بود! اما حالا که فکر می کنم،اگر هر کسی تغییر رو از خودش شروع کنه خیلی راحت تر می تونه رو بقیه هم تاثیر بذاره :)حکایت انداختن یه سنگ تو آبه...پس حالا بهتره بگم تو این وب می نویسم تا آروم بشم. می نویسم تا به خودم یادآوری کنم نباید به هر بهانه ای تسلیم شد و کینه به دل گرفت....بلکه باید دنبال راهی باشم تا در هر شرایطی به دنبال موفقیت و علم، شاد، بخشنده و در کل #خوب_باشم ... هدفم در این وب، هدیه دادن آرامش به بازدیدکنندگانه.می خواستم فضای آرومی فراهم کنم که دوستش داشته باشید.این جوری دنیا یه ذره هم که شده، قشنگ تر می شه نه؟ D:خوشحال می شم به بخش امکانات وب برید و برای سلامتی امام زمان عجل الله صلوات بفرستید کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49
این اولین پست تابستونیه که میذارم :))))
اول بگین آیا اطلاعاتی در مورد یه دفتر یا دفترچه ی خاطرات طور دارین و از فوایدش مطمئنین یا... اصلا میدونین چیه؟ یا اینکه... :| اصلا دوست دارین بدونین چیه؟؟
کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65
اینجا رو ببین!
چقدر دلم تنگ شده بود!
...رفتم تو وبایی که تو بخش دوستان سیو کردم... همشون قدیمی ان... قالباشون پا شده! یکیش که اصلا جاش یه وب دیگه زده شده! چقدر غریب... :(
کسی هست که از قبل اینجا اومده باشه و هنوزم بخونه؟!
کاش تو این بیابون یه آشنا پیدا شه! :)
کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62
ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74
ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95