سلام به همه
خیلی وقته که مطلبی نگذاشتم! ولی الان بسیار پرانرژی با کلی مطلب هستم.
سال نوتون پیشاپیش مبارک!
امیدوارم برای همه سال خوبی باشه... سالی که توش شادی حقیقی رو درک کنیم و در واقع خدارو درک کنیم... سالی که توش امید رو حس کنیم و طعم رسیدن به خیالات و رویاها در عالم حقیقت رو بچشیم... سالی که بفهمیم اگه اتفاقی بیفته، باید سپاسگزارِ خود مهربونش باشیم و اگر نیفتاد، این قضیه تشکر هیچ تفاوتی نمیکنه! ایشالا سالی باشه که هممون دوباره مثل بچگیامون بشیم! آرزوی عجیب اما بزرگیه... شاد... معصوم و بی گناه... پر از انگیزه و رویا و خیال که دنیا خرابش نکرده... البته بیاین نندازیم تقصیر دنیا! که خودمون خرابش نکردیم! کی به جز ما دنیامونو میسازه... وقتی کتاب زندگی هر کدوممون مثه این وبلاگه که رمز عبورش فقط مختص ماست؟!
امسال سال سختی بود... اما ما الان خیلی باتجربه و قوی هستیم و این جدا از هر مبالغه، کم چیزی نیست! اینکه چرا ما؟! خب فقط یک سواله که ما مثل غر به زبونش میارسم اما جواب ساده ش اینه که خدا خواسته ما! به دلایلی که یه سریش معلومه، یه سریش جهول و یه سریش فقط و فقط حکمت... از مجهولاتی که به معلوم میل میکنن میشه اشاره کرد به اینکه... نسبت به اینکه نام اسلام رو یدک میکشیم اون طور که باید مسلمونای خوبی نبودیم و خدا به خاطر اینکه به خودمون بیایم این مشکلات رو سر راهمون قرار داده... یا میتونه یه امتحان بزرگ باشه برای هممون... یا هر دوی این ها و خیلی چیزای دیگه.الان مهم اینه که سال جدید یک ساعت دیگه میاد و در خونه هامونو میزنه... شایدیه سریا یگن سال نو نداریم! با این وضع، سال نو فقط یه ساعته که زمین نسبت به خورشید یه جای خاص قرار میگیره... اماحقیقت اینه که هر چیزی میتونه یه شروع باشه و هر شروعی حرمت داره و ارزشمند و قابل احترامه... مخصوصا الان که بعد از این همع اتفاق عجیب، بهار اومده و هممون "احساس" میکنیم تازگی در راهه...
کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95