اینجا رو ببین!
چقدر دلم تنگ شده بود!
...رفتم تو وبایی که تو بخش دوستان سیو کردم... همشون قدیمی ان... قالباشون پا شده! یکیش که اصلا جاش یه وب دیگه زده شده! چقدر غریب... :(
کسی هست که از قبل اینجا اومده باشه و هنوزم بخونه؟!
کاش تو این بیابون یه آشنا پیدا شه! :)
کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره....ما را در سایت کسی که همه جوره هوامونو داشته و داره. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62